FAQ (veelgestelde vragen)
Een vraag over je bestelling of het assortiment van Fluzzy? 
Hieronder vind je meer informatie in de vorm van veelgestelde vragen (FAQ).
Meer informatie over bestellen, betalen en retourneren lees je op onze Klantenservice pagina.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@fluzzy.nl of vul het formulier in.
1 Verzending en levering
1.1 Wat zijn de verzendkosten?

Fluzzy hanteert verschillende verzendtarieven:

Verzendkosten Nederland:
€ 4,95
Gratis verzending bij bestellingen boven € 40,00
Levering 1-2 werkdagen

 

Verzendkosten Nederland (Parcelshop)
€ 4,50
Gratis verzending bij bestellingen boven € 40,00
Levering 1-2 werkdagen

 

Verzendkosten levering buiten Nederland:
België: € 7,50 per order (gratis verzending bij bestelling boven € 60,00)
Duitsland: € 8,95 per order (gratis verzending bij bestellingen boven € 80,00) 
EU zone 1: € 12,00
EU zone 2: € 18,00



>> Lees hier meer over verzending, levering en retourneren

1.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Leveringstermijn: 


 Nederland & België  1-2 werkdagen
 Duitsland  1-4 werkdagen
 Europa zone 1 & 2  2-6 werkdagen

 

De leveringstermijn is afhankelijk van de gekozen betaalmethode en het tijdstip van de bestelling. Bestellingen binnen Nederland:

 

 Besteldag  Leverdag
 Maandag tot 10:00 uur  Dinsdag
 Dinsdag tot 10:00 uur  Woensdag
 Woensdag tot 10:00 uur  Donderdag
 Donderdag tot 10:00 uur  Vrijdag
 Vrijdag tot 10:00 uur  Zaterdag
 Zaterdag & Zondag  Dinsdag

 

Let op! Verzending naar de Waddeneilanden is tenminste 1 werkdag langer! 

Neem voor snelle levering contact op met Fluzzy via e-mail (info@fluzzy.nl) of telefoon/whatsapp (06 - 12 11 74 60). Wij kijken dan of het mogelijk is om het product zo spoedig mogelijk te verzenden. 

>> Meer informatie over verzenden, levertijd en retourneren

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Zendingen binnen Nederland kunnen gevolgd worden via een Track & Trace code. Deze code wordt automatisch naar je toegestuurd. De Track & Trace code gaat werken zodra het pakket op het sorteercentrum is aangekomen.

 

Werkt de Track & Trace code niet?
Probeer het aan het einde van de dag nogmaals.

 

Werkt de Track & Trace code na 24 uur nog steeds niet?
Neem dan contact op via mail (info@fluzzy.nl) of via whatsapp (06-12117460).

 

Geen Track & Trace code ontvangen?
De e-mail kan in de spam-map terecht zijn gekomen. Ook daar geen Track & Trace code? Neem contact op met info@fluzzy.nl en wij zorgen dat je de code alsnog ontvangt.

1.4 Mijn Track & Trace code werkt niet

Zodra jouw bestelling is verstuurd, ontvang je van onze pakketbezorgers (PostNL of DHL) een e-mail met Track & Trace code.
Deze Track & Trace code is pas bruikbaar wanneer het pakket op het depot (van DHL of PostNL) is aangekomen.

Werkt de Track & Trace code niet?
Probeer het aan het einde van de dag nogmaals.

 

Werkt de Track & Trace code na 24 uur nog steeds niet?
Neem dan contact op via mail (info@fluzzy.nl) of via whatsapp (06-12117460).

1.5 Mijn pakket is niet bezorgd

Is jouw pakket wel verzonden, maar je hebt niets ontvangen? 
Via jouw Track & Trace code kun je de status van het pakket volgen. 
Jouw pakket is wellicht niet geleverd om één van de volgende redenen:

 

  • Je was niet thuis om het pakket aan te nemen. De bezorger komt een andere dag terug.
  • Je was niet thuis om het pakket aan te nemen. De bezorger heeft het pakket bij de buren geleverd.
  • Je was niet thuis om het pakket aan te nemen. De bezorger heeft jouw pakket bij een parcelshop afgeleverd, waar je het pakket kunt ophalen. 
  • De bezorging heeft door onvoorziene omstandigheden vertraging opgeleverd. Het pakket wordt de volgende dag geleverd.

 

Is de Track & Trace informatie niet duidelijk over de status van jouw pakket? 
Neem dan contact op met Fluzzy via e-mail: info@fluzzy.nl
Wij gaan er achteraan voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen!

1.6 Kan mijn bestelling ook buiten Nederland geleverd worden?

Jazeker! Wij leveren standaard naar België en Duitsland en alle landen binnen de EU. 
>> Lees hier meer over de kosten en levertermijn voor zendingen buiten Nederland

 

Wil je jouw pakket buiten de EU laten leveren? 
Uiteraard is dat ook mogelijk!
Neem contact op via e-mail: info@fluzzy.nl. Wij geven je vervolgens informatie over de kosten en de leveringstermijn.

2 Betalen
2.1 Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Bij Fluzzy kan betaald worden met de volgende betaalmethoden:

  • iDeal (gratis)
  • Overboeking (gratis)
    Bij overboeking versturen wij de order pas als Fluzzy het totaalbedrag ontvangen heeft. 
  • Achteraf Betalen (€ 0,49 per bestelling)
  • BankContact / MisterCash (gratis)
  • Sofort Banking (gratis)
  • Belfius Direct Net (gratis)
  • KBC/CBC (gratis)
  • PayPal (kosten: 3% van het aankoopbedrag)
  • Creditcard (via PayPay) (kosten: 3% van het aankoopbedrag)


>> Lees meer over de verschillende betaalmethoden

 

2.2 De iDeal betaling is mislukt

Het kan voorkomen dat een iDeal betaling niet lukt, door bijvoorbeeld een storing. 
Neem contact op met info@fluzzy.nl en wij helpen je graag verder.

  • Nogmaals met iDeal betalen? Stuur een bericht naar info@fluzzy.nl en wij sturen een nieuwe iDeal link naar je toe. Hiermee kun je makkelijk, veilig en snel betalen. 

  • Betalen via overboeking? Ook geen enkel probleem.
    Het totaalbedrag kan overgemaakt worden naar het volgende rekeningnummer: 

    Fluzzy
    IBAN: NL62INGB0006159762
    BIC: INGBNL2A 
    o.v.v. ordernummer 
     

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »