Garantie & Klachten

Garantie

Uiteraard doen we onze uiterste best om onze producten in perfecte conditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders mis is met het product waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Op alle artikelen die je bij Fluzzy.nl koopt, zit een wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een artikel moet voldoen aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een product moet bij bezorging in goede staat zijn en moet bij normaal gebruik goed functioneren. Een product is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kijken we graag samen met jou naar een goede oplossing. Afhankelijk van het product en de staat van het product, kunnen we een reparatie, terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product aanbieden.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Je kunt hiervoor contact opnemen via e-mail: [email protected]

Garantie is uitgesloten indien de producten beschadigingen vertonen als gevolg van aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen.

Fabrieksgarantie

Op sommige artikelen heb je naast wettelijke garantie ook fabrieksgarantie. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar, afhankelijk van het product.

 

Klachten

Bij Fluzzy doen we onze uiterste best om jouw shopervaring zo leuk en makkelijk mogelijk te laten verlopen en jouw bestelde producten in goede staat te leveren. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt in dat geval altijd contact met ons opnemen.

We vragen je om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Fluzzy zal dan proberen om samen met jou tot een goede oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »